Varya Kemi

04 Feb, 2008

BrendingBre! - Niš, 22. februar, hotel My Place

Događaji — Autor flylord @ 12:02

BrendingBre!

Prva konferencija o brendovima i brendiranju u Nišu, 22. februar, hotel My Place

 

BrendingBre! je prva konferencija o brendovima i njihovoj izgradnji koja će se održati u Nišu 22. februara ove godine, u predivnom ambijentu restorana My Place. Akcenat je na razvoju lokalnih i regionalnih brendova. Poseban naglasak je na razvoju grada Niša kao brenda.

Brending bre! je poruka da se stalnim i pravilnim ulaganjem u lokalne i regionalne robne marke, odlučnom komunikacijom, može zaslužiti visoka lojalnost potrošača. Ulaganje u razvoj brendova, donosi višak vrednosti. Ulaganje u brendove se višestruko vraća!

Brending bre! je podsticaj da svi zajedno uložimo energiju, kreativnost i znanja u izgradnji naših gradova kao brendova!

BrendingBre! je apel da zavolimo svoje potrošače. Jedino na taj način oni će zavoleti naše proizvode!

Predavači na konferenciji su eminentni stručnjaci iz oblasti marketinga i brendiranja, vrsni praktičari koji su i sami stvorili neke od najpoznatijih brendova u našoj zemlji:

  • Miroslav Šutić, direktor marketinške agencije Interactive Research iz Beograda i nacionalni predstavnik svetske asocijacije marketing profesionalaca - ESOMAR
  • Ivan Žozef Lončar, direktor i glavni i odgovorni urednik časopisa Taboo – o svetu marketinga
  • Vlada Čeh, glavni i odgovorni urednik Road Star radija, dobitnik priznanja za marketinški događaj godine
  • Nikola Jovanović, regionalni menadžer Interactive Research Niš

Posebno nam je zadovoljstvo da predstavimo Ivana Tasovca, predsednik Saveta za brendiranje Srbije i direktora Beogradske filharmonije, od koje je napravio jedan od najboljih brendova u Srbiji.

  • Oni će nam dati odgovore na pitanja:
  • Šta jesu, a šta nisu brendovi?
  • Zašto su brendovi bitni?
  • Šta je arhitektura brenda?
  • Kako se komuniciraju brendovi?
  • Kako se upravlja brendovima?
  • Kako da naše robne marke, lokalne i regionalne učinimo voljenim (da ih učinimo brendovima)?
  • Kako da od Niša napravimo brend?

 

Dođite na konferenciju BrendingBre!, saznajte odgovore i unapredite svoje poslovanje!

Sve informacije u vezi konferencije možete saznati posetom našeg web sajta www.brendingbre.com


Komentari

  1. brendiranje i marketing su svakako super izumi dvadesetog veka, ali, kada smo mi u pitanju, možda treba da počnemo od činjenice da imamo SVOJ jezik, pa da i njega koristimo.
    nadam se da neću ići u Nausius, ćživeti u Belgrade-u, i piti kafu u My placey.
    Imamo valjda svoje mesto.
    Prijatno!

    Autor domacica — 04 Feb 2008, 11:58

  2. Ne postoji rech za brending na srpskom. Kao i na mnogim drugim jezicima. Neke firme uzimaju engleske nazive jer nekad planiraju da rade sa strancima.
    Naravno, to i nije neki razlog, ali sta je tu je. Treba vreme i neka akcija da se to promeni.

    Autor flylord — 04 Feb 2008, 12:09

  3. Domaćice.
    predlažem lingivističko čist motel DŽEP, kod Niša pa malo dole desno.
    Ima jednu zvezdicu, pravi srpski :P
    Kamo nam konferencija o jezičkom puritanizmu? Jel to Dveri organizuju i Obraz, ili...?
    U svakom slučaju, Džep će poslužiti lol

    Autor Miss — 04 Feb 2008, 16:33

  4. Hmm, da li je DŽEP srpska ili turska rec?

    Autor flylord — 04 Feb 2008, 18:08

  5. lol turska,
    ...ali podobna ovakvim glupostima, domacinska je!

    Ja se izvinjavam, ali postala sam kao Pavljovljev pas, cim mi neko krene sa jezickim puritanstvom (zalaganjem za cistotu srpskog jezika i kad treba i kad ne treba, analogno shovinizmu u drustvu), ja krenem da rezim. Bez pardona!
    Sta cu...:)
    Uglavnom, neke reci, narocito one koje dolaze iz engleskog (a iz njega najvise pristize ) MORAJU da se "kalkiraju" (doslovno prevode i dobijaju oblike promene kao u srpskom, tj. odomaciju ' brending, brending-a....itd). Zasto? Zato jer NEMAJU alternativu. Jezik je po svojoj prirodi stedljiva pojava i tezi da sa sto manje reci kaze sto vise - ako bismo isli OPISNO (brendiranje je....bla bla), to bi bilo protivprirodno, i to nasilje nad jezikom prosto, ne zbog mene nego zbog jezika kao ustrojenog sistema simbola koji ima svoje zakonitosti, NE BI moglo da opstane. Kao sto i ne opstaje.
    Eto.

    Knjige u shake, i mojne vise politiziranja.

    Srdacan pozdrav,

    Jelena Jovanovic

    Autor Jelena Jovanovic — 05 Feb 2008, 12:19

  6. aaah...
    MOJNE, jel sme to da se korisiti u Nisu??

    Autor Jelena — 23 Sep 2008, 22:36


Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me

Powered by blog.rs